Tedarikçi İlişkileri Yönetimi

Tedarikçi İlişkileri Yönetimi – SRM

Firmaların tedarikçileri ile olan ilişkileri, satın alma sonrasındaki tüm diğer süreçlerin düzgün ve hızlı işlemesini etkilediğinden müşteri ilişkileri kadar kritiktir. Tedarikçi ilişkilerini gerçek zamanlı ve etkileşimli olarak merkezi bir platform üzerinden yönetebilmek firmalar için bir gereklilik haline gelmiştir. SAP SRM ürünü kaynak belirlemeden satın almaya, sözleşme yönetiminden ödemeye, tedarikçi performans yönetiminden katalog yönetimine kadar tüm e-tedarik döngüsünü içine alan kapsamlı bir çözüm sunarak bu gerekliliği karşılamaktadır.

 

Aynı zamanda self-servis satın alma opsiyonu ile satın alma talebinden fatura oluşumuna kadarki tüm talep sürecinin talep eden tarafından gerçekleştirilmesi sağlanarak satın alma departmanının operasyonel satın almadan ziyade stratejik satın almayı odağına alması hedeflenir. SRM içerinde yer alan İhale / Açık Eksiltme uygulaması ise tedarikçiler için e-ihaleler düzenlenmesi ve çevrimiçi olarak yönetilmesi amacıyla kullanılmaktadır.

Tedarikçi İlişkileri Yönetimi çözümlerimiz için daha fazla bilgi edinin