SAP Uygulama Destek

IMPROVA, müşterilerine sunduğu 7X24 uygulama destek hizmeti ile müşterilerinin SAP sistemlerinden aldığı verimliliği arttırmayı ve iş süreçlerini kesintisiz olarak yönetebilmelerini amaçlar. Canlı sonrası destek süreçleri projeler kadar önemlidir. IMPROVA şirketinizin süreçlerinin aksamadan yürümesine olanak tanıyan; sistemlerinizin değişen, gelişen iş koşullarına hızla uyumunu gerçekleştiren, stratejik hedefleriniz doğrultusunda sürekli gelişen, iyileşen, öğrenen sistemler sağlayacak iyileştirilmiş destek hizmetleri sunar.

 

Farklı destek modelleri ile müşterilere hizmet veren IMPROVA destek ekibi SLA Seviyelerine göre çağrı takibi yaparak firmaların birinci ve ikinci seviye destek ihtiyaçlarını en etkin şekilde karşılamayı hedefler. Müşterilerden gelen çağrılar web tabanlı bir çağrı yönetim sistemi üzerinde tutulur; hizmet seviyeleri, zamanında müdahale başarı oranı, çağrılara dönüş hızı başta olmak üzere her türlü destek KPI’ı çağrı sistemi üzerinden periyodik olarak müşterilerimize raporlanır. IMPROVA kesintisiz ve iyileştirilmiş destek hizmetleri ile müşterilerimizin mevcut sistemlerindeki arızaların minimum müdahale süreleri ile çözümlenmesinin yanı sıra müşterilerden gelen sistem iyileştirme ve eğitim ihtiyaçları da başarıyla adreslenir.